اگه یه روز وقتی که تو خیابون راه می رید یه دختر جلو امد و گفت که از شما خوشش میاد باید اول
دورو برتونو خوب نگاه کنید و بعد بدون هیچ حرفی با اخرین سرعت و بدون نگاه کردن به عقب از اونجا
فرار کنید!!!می گید:چرا؟ الان بهتون می گم:
1.بابا اون همون حسن(دوست جون جونی تونه)که چادر سرش کرده.
2.دوربین مخفیه.
3.دختره حالش خوب نیست و ممکنه گرد نخود با دز بالا مصرف کرده باشه(تو این حالت پیشنهاد می
کنیم شرط انسانیت را به جا بیارین و اونو به اولین بیمارستان برسونید).
4.ممکنه طرف از دیونه خونه در رفته باشه!
5.بخواد شما رو امتحان کنه(یعنی فرستاده تام الختیار دوست دخترتون باشه.مثلآ یه چیزی تو مایه
های میتی کومون).
6 بخواد شما رو اسگل کنه تا با دوستاش که همگی پشت دیوار قایم شدن بهت بخندند(تو این حالت
هم توصیه می شه بخاطر ادب کردن و حفظ شان پسرا در جامعه-قبل از اینکه فرار کنی یه مشت
محکم تو دماغ تازه عمل شدش بزنید).
7.بخواد مثل اوار رو سرتون خراب شه...اه شما هیچی نمفهمید...یعنی زنتون شه(این خطرناک
ترین حالت موجود است...امار نشون داده از هر 100 نفر 1 نفرجان سالم به در برده!)
8.ممکنه ادم فضایی باشه که رفته تو جلد یه دختر و بخواد شما رو با خودش ببره فضا روتون ازمایش
بکنه(اخر تخیل بود نه؟).
۹.%0.0001 هم احتمال داره طرف راست بگه که کلآ به ریسکش نمی ارزه!
ادامه مطلب رو در www.p30data.com بخونید.
در این قسمت، به یکی از پرکاربرد ترین تکنیکهای اتومبیلرانی میرسیم. برای انجام تکنیک Heel & Toe Downshifting باید در یک زمان با دست چپ فرمان، با دست راست دنده، با پای چپ کلاچ و با پای راست هر دو پدال گاز و ترمز را کنترل کنید!
عادت کردن به این کار قدری زمانبر و نیازمند تمرینات متناوب در طول رانندگی است. در ابتدا باید تمرکز زیادی داشته باشید چون شما در یک زمان با تمام کنترل کنندههای ماشین کار میکنید، به علاوه اینکه باید حساسیت خود را به چسبندگی لاستیکها در زمان ترمز گیری معطوف کنید، نقاط کلیدی پیست را نگاه کنید( در این باره به تفضیل صحبت خواهیم کرد) و شاید هم بدتر از همه اینها، در هنگام مسابقه، باید توجه مراقب ازدحام خودروهای رقیب در سر پیچها باشید. به هر حال بعد از حدود فقط دو هفته تمرین، این توانایی را پیدا خواهید کرد و کمی بعد، دیگر هیچ احتیاجی به تمرکز بر روی دستها و پاها نیست و می توانید تمام توجه خود را به مسیر مسابقه معطوف کنید.
در رانندگی شهری، زمانی که به یک پیچ می رسید، قبل از ورود به پیچ ترمز کرهاید، بعد از عبور از پیچ و زمانی که خودرو در مسیر مستقیم قرار گرفت دنده را در حالت سنگینتری قرار می دهید و به مسیر خود ادامه می دهید. هیچ مشکلی در این حالت وجود ندارد اما برای پیست، بسیار کند است.
برای رانندگی در ریس، زمانی که بین گاز دادن و ترمز کردن تلف میشود باید تا حد ممکن کم باشد. شما در حال مسابقه هستید! شما نمیخواهید زمان را در هنگام تغییر پا روی پدالها از دست بدهید. (هر چند که این زمان کسری از ثانیه باشد) بنابراین:
ادامه آموزش را با ما باشید www.p30data.com